Ben jij iemand die geen uitdaging uit de weg gaat? Hou je ervan om met name met LVB-GGZ of GGZ cliëntgroepen te werken en spreekt het je aan hen in hun thuissituatie te begeleiden? Ben je flexibel, sta je stevig in je schoenen en kun je buiten de kaders denken?
Dan is onze dynamische vacante functie van Ambulant Begeleider wellicht wel iets voor jou!
Wat zoeken wij?
Vanwege groei van onze organisatie zijn op zoek naar een collega voor 24 tot 36 uur per week voor de regio Veluwe. We verwachten dat je minstens een jaar stage- of werkervaring hebt met onze cliëntgroep. Je beschikt over een afgeronde mbo opleiding (MMZ, SPW, etc.). Tevens ben je in het bezit van een rijbewijs en eigen auto. Je bent flexibel inzetbaar en we verwachten dat je twee avonden per week inzetbaar bent. In de regel duurt een avonddienst tot uiterlijk 21:00 uur, uitzonderingen daargelaten.
De begeleiding die je biedt aan onze cliënten varieert van individuele en praktische ondersteuning tot complexe hulpvragen. Aan iedere begeleidingsvraag ligt een persoonlijk plan ten grondslag. Daarbij ben je naast het leveren van input, opstellen van en het werken aan de doelen uit het plan, mogelijk ook in te zetten bij complexe situaties en problematiek. Dit is afhankelijk van jouw opleidingsniveau en werkervaring.
Verder passen de volgende kenmerken bij je;
- Je kunt goed zelfstandig werken, neemt beslissingen en durft verantwoordelijkheid te dragen;
- Je staat mentaal en fysiek stevig in je schoenen en geeft duidelijk je grenzen aan;
- Je kunt goed schakelen tussen cliëntniveaus en cliëntvragen en in staat vragen om te zetten in (re)actie;
- Je beschikt over zelflerend vermogen, je geeft en staat open voor feedback;
- Je communicatieve en schriftelijke vaardigheden zijn goed, je kunt goed luisteren;
- Je bent flexibel in je werktijden en bent ook in de avonden beschikbaar als de cliëntbehoefte daarnaar uitgaat;
- Je bent enthousiast en durft samen met je collega’s alle veranderingen in de zorg aan te gaan!
Wat bieden wij?
Een contract voor bepaalde tijd, waarbij afhankelijk van wederzijdse tevredenheid verlenging tot de mogelijkheden behoort. Je krijgt een duidelijk en gevarieerd inwerkprogramma. Verder vinden we het bij AHMN belangrijk om te investeren in onze collega’s en is er veel aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling en groei. Zo bieden we structurele intervisiegesprekken en programma’s voor deskundigheidsbevordering aan.
Het salaris is conform CAO Gehandicaptenzorg, de functie is ingedeeld in FWG 35 (€ 1.861,00 tot € 2.766,00 o.b.v. 36 uur). De schaalindeling wordt gebaseerd op opleidingsniveau en ervaring.
Heb je nog vragen?
Voor vragen over de vacature of sollicitatieprocedure mag je bellen met Carmen Essink, afdeling personeelszaken, tel. 085-0492717.
Je kunt je sollicitatie inclusief motivatie en cv versturen ter attentie van Carmen Essink. AHMN voert bij alle aan te nemen sollicitanten een vergewisplicht uit. Dit betekent dat wij je persoonlijke gegevens natrekken (zoals je identiteit, referenties andere werkgevers, diploma’s, VOG).
AHMN voert bij alle aan te nemen sollicitanten een vergewisplicht uit. Dit betekent dat wij je persoonlijke gegevens natrekken (zoals je identiteit, referenties andere werkgevers, diploma’s, VOG).
Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de sollicitatieprocedure.